ویژه برنامه منبر مجازی هم زمان با شهادت حضرت رقیه (س) اجرا می شود 

ویژه برنامه منبر مجازی هم زمان با شهادت حضرت رقیه (س) اجرا می شود 

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
رضا اسکندری گفت: با توجه به شرایط فعلی و عدم امکان برگزاری مراسم عزاداری به صورت جمعی و حضوری بنابراین مراسم عزاداری در قالب منبر مجازی برگزار می‌شود و عزاداران حسینی می توانند از طریق اینستاگرام در این ویژه برنامه شرکت کنند.

 «رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، گفت: در آستانه سالروز شهادت دردانه سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مسجد و محله با نصب پرچم سیاه پوش شد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت افزود: با توجه به شرایط فعلی و عدم امکان برگزاری مراسم عزاداری به صورت جمعی و حضوری بنابراین مراسم عزاداری در قالب منبر مجازی برگزار می‌شود و عزاداران حسینی می توانند از طریق اینستاگرام در این ویژه برنامه شرکت کنند.


وی بیان کرد: منبر مجازی همراه با سخنرانی درباره حضرت رقیه (س) و مصائب اهل بیت (ع) از کربلا تا شام و مداحی است که هم زمان با شب شهادت حضرت رقیه (س) اجرا می شود.


اسکندری ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در این روز، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع شهادت حضرت رقیه (س) و خرابه شام است.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ادامه داد: مسابقه قصه گویی در مورد کربلا و خرابه شام نیز ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.


وی اظهار کرد: این مسابقه به صورت مجازی برگزار می‌شود و در همین راستا کودکان و نوجوانان می بایست فایل صوتی از قصه گویی خود را به گرو مجازی کانون ارسال کنند.


اسکندری اضافه کرد: قصد داریم از دختران هم نام با نام مبارک حضرت رقیه (س) تجلیل کرده و هدایایی نیز به برگزیدگان مسابقات نقاشی و قصه گویی اهدا کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: تولید محتوا با موضوع شهادت حضرت رقیه (س) در قالب کلیپ و عکس نوشت از دیگر ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت رقیه (س) است.

پایان پیام/ 586